Bröllopsklänning


Bild från i höstas.

Okej, jag må vara sjuk, men när man ligger i sin säng på kvällarna och ska försöka sova även om man inte är ett dugg trött, börjar man att fundera. Så när jag ligger och tänker så börjar jag att tänka på mitt bröllop - vilket känns lite konstigt eftersom att jag bara är 15 år. Jag har redan bestämmt mig för att jag vill ha ett vinter bröllop, och det ska vara lätt pudersnö på marken och frost ute. Sen ska det ju såklart vara en vacker omgivning och fin belysning, men det är ju nästan självklart.
Sen såg jag mig själv vandra fram till altaret, men jag hade ju ingen klänning...och det var den roligaste biten, att fantisera ihop en klänning. Och brudbuketten såklart!

Okej, jag är sjuk i huvudet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0