"Design".

Hej på er allihop! Bloggen dampar igen...men nu har jag nästan slutat att tänka på mitt failade matteprov tills då vi får tillbaka proven och det står med fet röd penna "DU SUGER!" på mitt prov. Okej, kanske inte, men det står säkert "IG, OMPROV". Så jag sitter och håller tummarna på ett G år mig och alla underbara vänner som också är nervösa inför provresultatet! Håller ni tummarna med mig?

Nåja, till vad jag faktiskt tänkte berätta. Jag tänkte skapa en ny kategori kallad design. Jag tycker nämligen om att skissa upp kläder, och jag tänkte ta bilder på skisserna och lägga upp dom här på bloggen. Kul va? =)

Kommentarer
Postat av: olivia

Ja,vad roligt!

Hoppsa att det går bra på provet,KRAm

2009-02-13 @ 10:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0