Dumma Rubriker..

Jag hatar verkligen att skriva rubriker! Speciellt när man inte riktigt vet vad man ska komponera ihop för inlägg.Hur som helst. Nu glömde jag vad jag skulle skriva...jag hade ju massa ointressanta grejer att skriva! Återigen, dumma rubriker!

Idag var jag iallafall på hedbergs med nästan halva klassen, det blev trångt att försöka klämma ihop sig tolv personer runt ett bord i det lilla caféet. Men mysigt var det iallafall, och jag är så otroligt glad över att vi har sån bra sammanhållning i klassen. Vid fem var typ alla tvungna att gå, men jag, David, Kornelia och Amanda stannade kvar lite till och pratade om allt mellan himmel och jord. Senare kom Johanna och det var lika trevligt det. Klockan 18.50 fick jag nästan springa för att hinna med bussen, och det är inte lätt när man springer i en uppförsbacka täckt av snö med klackar!

Förresten, har ni kännt att det svider i ögonen på er? Som om ni typ, har simmat med öppna ögon i en basäng. Det gör det typ varje dag, efter förkylningen. Vet ni vad det kan bero på?

Kommentarer
Postat av: Gissa vem?

För att du är så söt att när du ser dig själv i spegeln börjar dina ögon svida

2009-02-20 @ 15:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0