Elevens val.

Jag sitter på elevens val och ska skriva om Virginia, men jag känner mig helt hjärndöd så skrivandet får vänta ett tag. Arbetet ska ioförsig vara klart imorgon, men jag får dö hemma istället. Vill inte att det sista jag ser i livet ska vara lilla datasalen. Usch, hemska tanke. Otrolig huvudvärk har jag också...

Idag ska jag och David våga oss till Hedbergs igen sedan den pinsamma hendelsen vi sprang ifrån i november. Grädden på golvet hemsöker fortfarande mina drömmar....

Juste! På tal om Virginia. Visste ni att det är förbjudet att ha sex med någon med lampan tänd och att man inte får ha sex i någon annan ställning än missionären? Det är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0