/&¤?)/&¤%)&#)/&£@$€{£@!!!

Fan också! Jag hade skrivit ett bra inlägg, men så raderar bloggen det! Dumma förbaskade blogg! Sen hittade jag inte kamera sladden heller! Jag som hade fotat bilder jag skulle lägga ut på bloggen, men den är spårlöst försvunnen!

Nåja, idag har jag rensat mitt rum. Slängt ner alla onödiga prylar i banankartonger och...ja, det var i stort sett bara det. Men nu känns det som att jag har fått tonvis med damm i näsan och det kliar i hela ansiktet! Stackars mig.
För övrigt har dagen varit lång. Onsdagar brukar inte vara det? Dom brukar gå hyffsat snabbt?

Jag börjar inse att jag inte har något liv. Jag menar, jag sitter och diskuterar med mig själv att onsdagar inte brukar vara så långa. Och för övrigt har jag inte alls mycket att skriva om.

Just nu sitter jag och lyssnar på Rise Against, och jag älskar dom! Nästan lika mycket som jag älskar låten Enclave - Sonic Syndicate. Okej, det är inte i närheten! Men det är bara för att jag har en väldigt stark koppling till den låten. Hade det inte varit för det tror jag nästan att Rise Against hade vunnit.

Hahah, vilket meningslöst inlägg... xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0