Erkännande.

Gårdagen var faktiskt mer spännande än vad jag skyltade med...men det är bara för att jag inte orkade skriva världena längsta inlägg som typ ingen orkar att läsa...men jag ska försöka korta ner det lite!

Det var ju så att jag, Emma, Nina, Davíd och Saga var och fikade på Hedbergs igår, och när dom stängde vid fem så sprang vi ut till torget och David och Saga gjorde en musikal om stackars Emma. Emma flyr till torgkassen och efter en liten stund kommer två grymt fulla människor (tror nästan att dom var drogade) gåendes i riktning mot torgkassen. Saga och Nina går in för att "skydda" Emma (vilket faktiskt visade sig behövas) medans jag och David står kvar utanför och tjaffsar om ett tuggummi. Sen ser vi tjejerna komma ut från affären med den fulla tanten och gubben hack i häl och tanten skriker:
- VAD SKA VI GÖRA ÅT DET HÄR DÅ TJEJER?! JA, VAD SKA VI GÖRA ÅT DET HÄR!?
Nina och Saga börjar gå snabbare upp mot Nina och Emma springer in i torgkassen igen medans tanten snabbar på och följer efter Nina och Saga och fortsätter skrika att hon ska klippa till dom och så vidare.


Dom börjar springa för att komma ifrån tanten och hon springer efter. Jag och David står stilla och bara stirrar, vad fan hände? Tanten kommer snart ner igen och skriker:

- DOM JÄVLA UNGARNA SNODDE EN SEDELBUNT AV MIG! NÄSTA GÅNG JAG SER DOM SKA JAG FAN KLIPPA TILL DOM! JÄVLA UNGAR ASSÅ!
Gubben börjar gorma om att man inte ska få sno 1500 spänn mitt ute på blanka dagen, men såklart tror ingen på dom...jag menar, den dagen Nina snor pengar har verkligen allting gått fel. Tanten börjar ropa upp mot gränden till Nina "jag vet vart du booor!" och vänder sig sedan till mig och David och skriker:
- MEN JÄVLA UNG-JÄVLAR, VAD STÅR NI OCH GLOR PÅ?! VAAH?!
Hon börjar gå mot oss och David går in i torgkassen till Emma medans jag går mot en gubbe som ser snäll ut som ber mig ta mobilen och ringa till polisen. Olyckligtvis vet jag inte polisens nummer så han ber ett par tjejer att göra det istället.

Fullisarna vandrar iväg efter mycket skrik och vi går till Nina där Saga står och typ skakar. Det var ju henne dom skrikit till. Alla utom jag var skärrade, jag var bara förbannad. Jag var så nära att skrika tillbaka till tanten att "vadfan håller du på med jävla tant-jävel!?" men det hade ju inte gjort saken bättre precis...fy satan va arg jag var!

Nåja, nu ska jag till gymnastiken! Hoppas att ni orkar läsa inlägget, det var ju inte kort direkt!


Kommentarer
Postat av: Du vet vem jag är

112, Diana, 112 xD

2009-02-22 @ 16:21:45
URL: http://davidlindvall.blogspot.com
Postat av: malin

hihihi vilka sjuka gamlingar!! ;)

2009-02-23 @ 18:47:53
Postat av: Saga

Jag var skit rädd! Det var ass läskigt :S

2009-02-25 @ 12:35:21
URL: http://sagamarkkula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0