Festen!

Går kvällen var jätte rolig, även fast att jag var förkyld och fick gå och snyta mig hela tiden. Alla var jätte fina och maten var verkligen super god! Josefine hade lagt upp en alla hjärtans dag-jakt som började med att Nina fick ett mms-ljudklipp som sa att vi skulle gå och kolla vilken ton "fyrelise" började på, det fanns en person i rummet vars namn började på den bokstaven och vi skulle gå och kolla i hennes sko. Så gick det en runda som ledde ut i Botaniska och tillbaka, och när vi kom tillbaka låg det hjärtan-klubbor till alla på hennes säng. Jätte gulligt!

Jag lånar några bilder från Josefine (hoppas att det är okej!) eftersom att jag inte kan ta några egna bilder!


Alla var jättefina! På bilden: Malin, Josefine, Kornelia, Emma, Diana, Nina


Vi gav bort Emma också, hon hoppade fram ur en katrong och Josefine fick
hjärtattack.


Skål!


Kommentarer
Postat av: Kornelia

Oh herre... men festen var ju jättemysig i alla fall. Haha :)<3

2009-02-16 @ 14:51:50
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0