Gymnastik.

Ååhh herregud, jag är helt jävla slut! Träningen på gymnastiken idag bestod av styrka, hjulningar, volter och sånt stuff, stretch och ännu mer styrka. Jag är som spagetti...

Nåja, kvällen blir väl ganska långtråkig, ska äta semlor och se på Beck med mamma vid nio, men fram till dess är det väl datorn som gäller. Sen är det ju skola imorgon. Jag får bita ihop och tänka på att det är sportlov om två veckor, gud va skönt det ska bli! Bara få slappa i en hel vecka, och jag ska nog försöka ta mig upp till Stockholm också. Även fast att det säkert inte blir så.

Det blir en riktigt plugg-vecka också. På onsdag ska vårat engelska-arbete om USA´s stater vara inne, och jag är inte klar på långa vägar. På torsdag har vi engelska prov och så har vi matte prov någon gång den här veckan, vet dock inte när. Usch, jag kommer inte att ha något liv fram till sportlovet, hu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0