Hata...

Jag hatar verkligen att vara sjuk! Speciellt när man har sjukt ont i halsen och Muccoaginen inte hjälper så att man inte kan äta något. Och jag är superhungrig. Febern gick ju upp på natten också, och jag drömde världens obehagligaste dröm. Jag vet inte riktigt vad det var för dröm, bara att allting kändes tungt när jag ställde mig upp och jag kände mig fyrkantig på något konstigt sätt. Jag har ett svagt minne av inbrottstjuvar och att jag skulle få lära mig allt på nytt igen. Men det obehagligaste var nog att vad jag än gjorde så kändes kroppen som i drömmen. Sådär fyrkantig och tung. Jag gick ut och lade mig på soffan för att se om det bara var i mitt rum det var så, men icke.

Men men, sov iallafall mer än igår natt. Nu ska jag försöka trycka i mig lite äppelmos. Det är typ det enda min hals inte skadar mig för om jag äter. Undrar hur mycket jag har gått ner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0