Helskön torsdag!

Okej, jag vet att det inte blir mer än ett blogg inlägg om dagen, och jag skulle faktiskt vilja skriva fler. Men nu är det såhär att jag har verkligen ingenting att skriva om! Jag orkar inte med "dagens" för allvarligt, vem bryr sig om mitt schema i skolan? Och när man inte gör någonting annat på dagarna blir det inte så mycket att skriva om. Så snälla, söra rara människor, hjälp mig med blogg idéer! <3

Nåja, tillbaka till vad rubriken faktiskt talar om. Skolan idag var HELSKÖN! Vi började dagen med hemkunskap, och även fast att vi hade teori och fick sitta och lyssna på Lisa i någon timma var det faktiskt helt okej. Sen hade vi tråkiga lektioner fram till lunch, vilket inte är lika soft, men ändå. På idrotten badade vi, och jag hoppade från femman! *stolt*
På no.n såg vi på film om hur en graviditet går till (sexualkunskap ni vet) och sista lektionen lekte vi! Okej, lekte är ett väldigt dumt ord som jag hatar att använda eftersom att det låter som att man är fem när man säger det. Men jaja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0