HELVETE!

Sitter på sista lektionen för dagen nu och jag har precis gjort matte provet. Fy satan va dåligt det gick...aldrig gjort ett sämre prov tidigare. Matte provet är uppdelat i två delar, ena delen är vanlig simpel matte inom området vi håller på med, medans andra delen består av psykisk terror. VG och MVG frågor vill säga. För att bli godkännd måste man ha klarat stora delar av första delen och en lite av den andra.

Första delen gick väl bra, gjorde väl som max ett par slarvfel, men andra delen...jag kunde verkligen ingenting. Hjärnan sa ifrån och strejkade. Jag kunde första talet, och sedan sa det bara stopp. Jag chansade mig fram på andra och tredje talet och sen gav jag upp.

Så "Hej IG!"...

Kommentarer
Postat av: Kornelia

"tjena, tjena". Har redan tagit det för givit, underkänt, gud jag skäms ! har aldrig gott såhär dåligt. fanfanfan, jag hatar matte och micke som inte kan förklara och låter oss stressa igenom allt. dumt..

2009-02-12 @ 19:12:27
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0