I Taket Lyser Stjärnorna.

Idag var jag och Fredrika och såg på "I Taker Lyser Stjärnorna" i det nya biopalatset i Visby. Det behövs verkligen, innan hade vi bara en bio i Visby, och det var så irriterande att typ alla nya filmer inte visades där. Typ Twilight. Två månader efter premiären hade den fortfarande inte kommit till Gotland! Jag menar, Gotland må vara litet, men det betyder inte att vi inavelsfolk inte vill se på vampyrfilmer?

Hur som helst. Filmen var bra, väldigt bra faktiskt. Men under hela filmen var det fyra tjejer som satt och stirrade på mig. Jag har aldrig sett dom förut heller, så man kan undra vad dom fann vara så intressant hos mig? Usch, det störde mig verkligen...det börjar göra väldigt ont i min hals också, och jag var ingen aning varför. Det bara typ...svider och känns som att det sitter en stor klump fast i halsen. Inte kul.

Nu ska jag dricka mitt te och se på vänner, har snart sett ut alla sesonger - igen. Jag hatar när något som är bra tar slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0