Kall och frusen.

Vaknade vid hlv ett idag av att David ringde och sa att jag skulle sätta på radion på 89,2, Wisby FM. Han och Saga har nämligen ett radoiprogram och dom körde live. Så jag satte i mitt headseth i mobilen och låg och slöade i sängen medans jag lyssnade på mina vänners melankoliska röster. Vid halv tre stack jag ner till Hedbergs och fikade tillsammans med Nina, Kornelia, Saga, David och Amanda. Det var mysigt, men sedan började allting balla ur, så vi gick därifrån.

Hälften av gänget ville upp till Amanda, medans vi andra (inklusive Amanda) ville sticka ner till Fornsalen eller bibiloteket. Det blev en hård diskusion, men efter att Saga sa till David att "du kommer säkert misshandla din tjej när du blir stor" var det dags att kuta. Och vi kom ner till Bibiloteket iallafall.

Ni sitter jag dock genom frusen och har ont i huvudet och i halsen. Tror jag börjar att dra på mig halsfluss, på lovet och allt! Jävla dålig tajming...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0