Måndag.

Måndagar brukar ju alltid vara otroligt sega, men eftersom att mamma förbjöd mig att gå till skolan idag (sjuk) så blev det en helt okej dag! Var och hämtade mitt leg, som för övrigt blev fult, och köpte min skinnjacka idag! Så jag är glad! Nu är det bara en vecka kvar till sportlovet! Men sorgligt nog kommer jag nog inte komma upp till Stockholm iallafall...varje gång jag för det på tal så säger bara mamma "men Diana, sluta tjata!". Ska hon säga, hon vet inte hur det känns att vara utan någon man tycker mycket om i mer än en månad, suck....

Men lov som lov! Det kommer att bli kul iallafall! Det är bara att bita ihop och gå dom här fyra sista skoldagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0