Nervös...

Ååhh, herregud va nervös jag är...om fem timmar kommer en väldigt fin, nyklippt pojke stå och vänta på mig vid centralen. Jag säger som min kära syster:
- Jag är så himla nervös! Det känns som att det kryper omkring ormar i hela magen!
Lägg märket till att det är ormar, och inte fjärilar. Hahah, David, bered dig på att få lugna ner mig. Jag typ hoppar omkring i stolen. Och juste! Jag har borstat tänderna tre gånger sen klockan 11 för att jag är så nervös. Det lugnar nerverna, plus att man får bättre andedräkt! Måste nog köpa halstabletter också? För säkerhets skull liksom.

Jag har förresten fått det bekräftat att jag har en inkompetent familj. Nu ska ni få höra, pappa kom fram med en rätt så stor skål med sill från i julas (inlagd sill håller jätte länge, så det var inget fel på den) och frågade oss om vi ville ha. Jag och mamma sa förståss nej, bara tanken av att äta en två månader gammal sill fick mig att bli illamående. En liten stund senare hör vi från badrummet:
- Men vafan? Det blev stopp i toaletten!
Jag: Vad har du nuuu gjort?
Pappa: Men, jag skulle ju spola ner sillen i toaletten?
Jag: DU SKULLE VAD?! Men pappa! Du kan inte spola ner så mycket sill i toaletten, det förstår du väl?!
Pappa: Jaha...

Hahah, jag älskar min lilla idiot till pappa =)<3


Kommentarer
Postat av: jos

Fick du åka till Sthlm ändå !?!?!?

är SÅ glad för din skull !!!<3<3

2009-02-23 @ 21:20:32
Postat av: Kornelia

Hahah, den var bäst ;)<3 Jag skulle skrattat ihjäl mig om jag hade varit där !

2009-02-24 @ 00:17:11
URL: http://korneliadunkels.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0