Onyttig söndagskväll.

ÅÅhh, jag tror jag spry! Dom senaste tre timmarna har jag tryckt i mig en tredjedels kladdkaka, två strutar med hallongrädde, massa chips och mat! Jag och Kornelia fick jätte dåligt samvete och började göra massa magträning, Amanda gjorde 50 sit ups och sen var hon död. Vi lite starkare fortsatte lite till med 40 fällknivar, men det slutade med att jag förlorade.

Jag utnämner Kornelia till vinnaren i styrka!


Okej, jag får känslan av att du komer döda mig för bilden.

Iallafall, nu sitter jag och stör mig på att min cam är suddig. Vilket liv jag har!

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Oh, herre.. haha, man tackar ;)<333 Vi var duktiga i alla fall. Allt som vi tryckt i oss måste väl ha försvunnit ?! :)

2009-02-23 @ 13:28:10
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0