Överraskning!

Runt halv fem ringer David och säger "jag postade ett brev till dig idag, gå ut och kolla din brevlåda!". Jag måste erkänna att jag blev rätt så misstänksam, jag menar, hur skulle brevet ha hunnit fram? Men jag går ändå mot dörren och när jag öppnar den, gissa vilka som står uranför!?

Amanda, David och Sara!

Gulligt tycker jag! Hur som helst, klockan börjar ticka mot tolv och jag ska till skolan imorgon, så jag borde egentligen sova. Trött är jag också! Så jag fattar inte varför jag fortfarande sitter här?

Men ni måste bara höra den här låten, den är så sjukt fin! I love it!


Kommentarer
Postat av: D

Gulligt, visst :P



Vi såg ju TWILIGHT sen :D

2009-02-18 @ 19:33:04
Postat av: olivia

vad bra den var!

fortsätt att lägga ut låtar det e kul^^

2009-02-19 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0