Sjuk...

Jag har dragit på mig en förkylning...vaknade idag med igen täppt näsa, svidande hals och feber. Men jag trodde inte att det var något och att det skulle gå över, men icke. När jag kom till skolan hörde jag mig själv prata, jag kände inte igen min egen röst! Lite hes skulle man kunna säga (ironi på lite).

Blev en helt okej fredag, och på NO,n ställde vi alla oss upp på stolarna och sjöng för Josefine som fyller 15 år idag. Resten av tvåtimmars lektionen tittade vi på film och diskuterade kring massa frågor om filmen.

Nu ska jag försöka ta igen mig så att jag mår bra till imorgon. Alla hjärtans dag då ju! Även fast att det är skola då (lördagsläsning -.-) och att jag inte har någon att fira dagen med har jag bestämt mig för att ha en rolig dag! Jag ska inte låta lärande eller icke-existerande-pojkvänner förstöra denna dag! Tjoho, GO DIANA! Haha. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0