Sportlov!

Nu är veckan äntligen slut och sportlovet tar sin början, eller ja...egentligen inte förren på måndag, men detaljer!

Efter skolan idag gick jag hem till Johanna, vi hade bestämt att vi skulle spela klart vårat "carier-spel" på Guitarr Hero. Och det gjorde vi också! Efter det bakade vi muffins, Johanna råkade ha i lite för mycket salt i smeten, men vi jämnade ut det med lite extra vaniljsocker så det blev bra iallafall! Sen hade klockan blivit halv sju så jag var tvungen att springa till bussen, men så visar det sig att den inte går på en timme, så jag gick hem.

Sen åkte jag hem till David som satt barnvakt åt Kajsa, det blev en riktigt aktiv kväll!



Länkar till: David Lindvall

Kommentarer
Postat av: D

Aktiv indeed!

2009-02-21 @ 11:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0