Tråkigt...

Jag har tråkigt. T-R-Å-K-I-G-T. Tråååkigt!!!

Och när jag har tråkigt och är rastlös så äter jag HELA tiden. Vilket betyder att man går upp massa i vikt och det leder till att Diana blir ledsen. Jag känner mig typ 10 kilo tyngre just nu, usch och fy och blä!

Så vad kan jag snacka om för att underhålla mig själv? Hmm, jo!

Jag har två fasta datum att längta till, och till båda måste jag ha 300kr eller mer, jag kommer att bli pank! However, den 19 februari (om 15 dagar) kommer the sims 3 ut i butikerna! Tjoho! Jag har väntat på det sen i september. Det andra datumet är den 15 mars för då kommer den fjärde boken i Twilight serien ut! På engelska heter boken " Breaking Dawn" och jag längtar så mycket efter att få läsa den!


Kommentarer
Postat av: josefine

SV: ´vad jag öbskar mej ? ...hm, ingen aning. jag blir glad för allt =) bara du kommer blir jag glad

2009-02-05 @ 18:09:44
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0