Fan också..

Jahapp, det blev ingen "The Shining"...Det var något fel på Amandas VHS, så vi fick se en annan "skräck film". Den sög, så nu har jag sett två skit dåliga skräckisar i rad. Var av en av dom var grymt tråkig. Men eftersom att vi inte börjar förrän halv ett på måndag i skolan tänkte vi se "The Shining" imorgon. Och för att försäkra oss om att det ska kunna gå ska vi hyra den på DVD. Så det blir skräckens natt istället. Problemet är bara vart vi ska vara, men det löser sig imorgon!

Jag, David och Nina var ute med Ninas mormors hund också! Jätte söt golden retriver som hette Sigvard (tror jag?). Nina vågade nämligen inte gå själv.

Ska förresten på gymnastik imorgon. Eller ja, om det inte finns plats i gruppen får jag titta på, men annars tänkte jag börja. Så håll tummarna på att det finns en ynka liten plats kvar åt mig!


Kommentarer
Postat av: Emma <3

HÅLLER TUMMARNA !!! <33

2009-01-18 @ 11:31:28
Postat av: Mr. Vister.

Sivert.

2009-01-18 @ 12:18:41
Postat av: Nina

Sivert :P se film...

2009-01-18 @ 12:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0