Om mig.

Ja, då undrar ni säkert vad jag är för galning.

Jag heter Diana Martin
, är 15 år gammal och bor i ett gult hus i Visby som ligger på ön Gotland straxt utanför Stockholm. Tror jag iallafall. Under hela mitt liv har jag hållit på med musik, så det är mitt stora intresse. Som ni säkert förstår är det inte mitt enda intresse, men för att inte göra det här ointresantare än vad det egentligen är ska jag inte gå in på det så mycket. Där emot tänker jag säga att jag tycker om att måla. För det kommer ni märka mycket i bloggen.



Om bloggen: Vad skriver jag om här då? Det skiljer sig inte så mycket från andra bloggar. Jag skriver om min vardag, mina känslor och de galenskaper jag hittar på lite då och då. Men för att göra bloggen roligare skriver jag inte så mycket om vad man kallar "dagens" utan fokuserar mer på att skissa upp designer, eller ja, skissar över huvud taget. Lägga ut låtar jag älskar för tillfället, göra serier osv.

Det kanske är dags att avrunda den här presentationen nu?
Avslutningsvis, här är jag:



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0