Födelsedags middag ikväll

Jaha, det var ju så att jag fyllde 15 i söndags, och nu kommer dagen då jag ska fira det med mina närmaste vänner. Ska bli mysigt. Jag har hyrt två filmer också, en skräckis och en komedi, skit bra blandning tycker jag! Sen har jag en liten överaskning till desert som jag inte tänker skriva ut nu ifall att någon mot all förmodan skulle läsa min blogg. För då blir det ju ingen överaskning! Haha, så logiskt Diana!
Är på lite bättre humör idag iallafall, inte lika inne i mina kärleks problem som jag var igår, och det är bra tycker jag! Men men, nu ska jag gå och gröpa ut an.....juste, det var hemligt xD Jag ska gå och fixa efterrätten nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0