Förälskad i min bok? Ja!

Mycket tjat om min bok nu, men den är ju för bra! Alla som är ännu segare än jag och inte har läst boken MÅSTE göra det! Jag tvingar er!

Jaja, nu har jag tjatat nog om "Om jag kunde drömma", tillbaka till det verkliga livet. Idag var det uppfinnardag i skolan, även kallad "Finnupp" (låter nästan som en finn-mojäng eller något i den stilen?). Om jag får säga det är det rätt trist, kanske eftersom att jag och David inte kom på någonting att uppfinna. Och imorgon tvingas jag uttråkas av ännu en dag av tristess...Jaja, det kunde självklart ha varit värre. Efter skolan gick jag, Saga och David på donken. Där satt vi en stund, och helt plöttsligt pekar Saga på en tjej lite längre bort och säger
- Kolla, hon där borta ser ut som en häst!
Och jag kan ju inte direkt säga att hon sa det diskret heller! Saga gumman, du måste verkligen lära dig att prata tystare vid vissa tillfällen! xD

Nåja, tillbaka till min uttjatade läsning!!


Kommentarer
Postat av: Saga

Haha xD Men.. Det går inte! När man upptäckt något fantastiskt går det inte att stoppa orden, och att dem blir så högljudda är inget jag kan bestämma.. Det bara kommer xD



Kram fina Diana <3

2009-01-23 @ 19:07:34
URL: http://sagamarkkula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0