Hola bloggen!

Gaah, jag har blivit beroende av Kent! Eller ja, vissa låtar, har suttit och lyssnat på samma korta spelningslita i massa dygn nu. Man kan undra varför jag inte tröttnar på låtarna?

Nåja, jag vet inte vad jag ska blogga om? Fick bara lust att göra det? Hmm, vad har jag gjort idag? Jag hade sovmorgon till 11.00 och efter det hade vi bara två lektioner, helskön dag faktiskt! Även fast polarna drog till Sthockholm och lämnade mig kvar här på djävulsön. Men men, that's life. Vaknade dock klockan nio, så jag fick chans att läsa min bok i en timme. Equals, Diana goes happy! Tog också ett par egobilder när jag var färdig! Men jag menar, har man tråkigt så har man.

 


Kommentarer
Postat av: Saga

Den sista bilden var ju bara föör fin! :D <33

Ta det lugnt Diana. Dom lämnade mig med. Vi kan rymma tillsammans från den här ön!

2009-01-23 @ 19:09:41
URL: http://sagamarkkula.blogspot.com
Postat av: josefine

din blogg är as fin nu diana:) hoppas du är nöjd?! puss<3

2009-01-24 @ 01:19:07
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0