Inte igen....

Nu har uppföljaren till "Om jag kunde drömma" tagit slut den med! Jag är inte normal, jag har läst drygt 900 sidor på ett par dygn, och jag tänker införskaffa sista boken, "Ljudet av ditt hjärta" snarast. Eller rättare sagt, mamma ska köpa den till mig i namnsdags pressent, eller ja. Försenad namnsdags pressent.

Idag var jag hel seg när jag gick upp imorse, ville bara ligga kvar i min varma, sköna säng. Men icke sa nicke. Jag skulle ju till skolan...dagen har ju inte blivit mindre seg, men det är alltid extra tungt att gå upp på mornarna.
När skoldagen äntligen tog slut gick jag och David ner för att vänta på Saga (dom skulle ner till radion och spela in ett program) och när vi såg henne komma gåendes i den smala gränden vinkar vi och skriker "SAAAGAAA!!", men får inget svar. När hon kommer ut från gränden säger hon "David, jag har gråtit". Varför då? undrar vi och Saga svarar "För att jag bor på Gotland! Jag vill inte bo här längre! Jag menar, kolla på det! Bara massa jävla hus från medeltiden!"

Det tyckte jag var gulligt, och jag är med dig Saga! Vi drar ifrån den här skit ön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0