Kul, verkligen...

Jahapp, middagen blev ju inte speciellt lyckad. Filmerna sög, och vi var ju verkligen ett muntert gäng. Äsch, ingen bra dag idag. Helt hopplös. Nu sitter jag själv och bara deppar medans pappa sover som vanligt och mamma ser på tv. Allting ser ut som det brukar hos familjen Martin/Klingvall...vi umgås aldrig längre. Pappa sover hela dagarna, ja, när han inte går upp för att dricka en kopp cappuccino, och mamma bara sitter och gör ingenting. Ingen kommer ens med tanken att vi borde göra någonting ihop. Eller ja, jag var ju ute i stallet med mamma idag, och det var mysigt, men ändå.

Jaja, som sagt, ännu en deppardag. Och jag är ledsen, men jag kommer aldrig på någonting positivt då. Så jag ska sluta plåga er med mitt elände och sluta blogga för idag.

Hoppas ni får en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0