Ljudet av ditt hjärta.

Nu har jag fått tredje och sista boken om Edward Cullen och Isabella Swans omöjliga kärlek. Fick den av mamma idag, namnsdag ni vet! Jag hade fel, det var inte för några dagar sedan, det var idag. Hehe.

Iallafall så var jag hemma från skolan idag. Kännde mig inte riktigt kry, tror att jag har feber...Aja, eftersom att min dag varit otroligt händelselös tänkte jag berätta om något speciellt. Har bara inte kommit på om vad än! Så jag får ta mig en funderare så skriver jag om det snart!

Kommentarer
Postat av: josefine

grattis på namnsdagen DIANA =)

tråkigt att du var sjuk idag, aja krya på dej. pusssss

2009-01-30 @ 00:32:38
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0