Ny låt!

Det kanske finns fördelar med att vara sjuk iallafall? Jag har haft tillräckligt med fritid att sitta och plinka ihop en låt på gitarren, och skrivit en hel text till det! Inga halvfärdiga låtar idag asså. Dock har jag inte kommit på något namn till låten än, men det finns fortfarande tid att fixa.
Spelade upp låten för pappa, och han tyckte att den var jätte fin och att den hamnade på en av mina "topp tio". Det är kul! Jag har ännu inte berättat för honom att jag vill att han ska lämna tillbaka inspelningsboxen...är rädd att han kommer att bli ledsen, men med rätt argument går det säkert (hoppas jag)!

Nu sitter jag och lyssnar på Anna Therims Shoreline och funderar på vad jag ska göra för att fördriva tiden idag. När som helst kommer säkert mamma in i mitt rum och säger "ska du följa med ut till Lasse?"
Lasse är då våran häst som står ute i Lummelunda. Vi delade honom med Josefine och hennes familj förut, men det gick ju som det gick, tyvärr.



Detta är våran lilla solstråle, är han inte söt?

Kommentarer
Postat av: olivia

han e hur SÖÖÖT som helst!!!:)

saknar han verkligen...

hoppas ni har det bra! hällsa!

puss och kram

2009-01-30 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0