Om jag kunde drömma.



Okej, jag är lite efter med att läsa denna bok, men jag kan säga annat än att jag ÄLSKAR den! Jag har inte sett filmen än, men jag kan knappt bärga mig. Än så länge har jag bara läst dom första 100 sidorna, och man har precis fattat tycke om den otroligt sexiga Edward Cullen. Haha, det där lät ganska patetiskt, men när man läser om honom blir man nästan kär i roll figuren! Okej Diana, sluta skriva, sluta skriva NU!

Idag kom träffade jag Johanna för första gången sen hon åkte till Thailand också, det var kul att se henne igen! Tro det eller ej, men klassen har varit ganska livlös utan dina skrik i klassrummet, haha!

Kommentarer
Postat av: josefine

din lilla bok mal!!

på tal om johanna, det va kul att se henne igen <3 pusss

2009-01-20 @ 20:13:44
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: Kornelia

jättebra bok :)<3

2009-01-21 @ 19:16:08
Postat av: Johanna

Hej då, Filmen är tyvär en stor besvikelse efter att man har läst boken. Den är så sjukt mycket bättre. Och vet du, andra boken är ännu bättre än den första, Vill du låna den? ;D<3

2009-01-25 @ 10:54:49
URL: http://Eonamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0