Oups...

Det blev lite sent hos Amanda igår. Vi låg och snackade, lyssnade på musik och typ halv sov när jag tittar på klockan.
- HELVETE! Klockan är ju fan halv 2!!
Utbrister jag och studsar upp ur Amandas säng tätt följt av David. Hehe, det är tur att jag inte har så stränga föräldrar. Det enda mamma sa var "det är ju lite sent för dig att springa ute såhär sent, det är ju massa läskiga typer ute." och sen var det inget mer med det. Himla skönt tycker jag!

Nåja, nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan åka ut till stallet. Hon tog en bild på mig och Lasse igår som jag tänkte lägga ut sen, men då måste jag leta reda på alla dumma sladdar...usch, ibland är teknologi bara jobbigt. Hur som helst så ska jag få mummie att köpa batterier till våran uråldriga digitalkamera idag så att jag kan börja lägga ut lite roligt bilder på bloggen! Fram till att jag har köpt en bra mobil (sony eriksson C902) som jag kan ta bra bilder med så får jag släpa med klumpen till kamera överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0