Renovering

Som ni ser har jag renoverat lite på min blogg! Tyckte det blev snyggt, var lite trött på zebra-ränderna! Sen kom jag äntligen underfund med hur jag skulle lägga in iPoden på bloggen, även fast att det blev mycket fel och jag råkade redera massor ett tag. Jag fick panik när jag tänkte på hur många timmar jag lagt ner på att fixa iordning allt, men det löste sig till det bästa och jag fick ordning på allt igen.

Men som sagt, hoppas att bloggen "roar" ditt öga nu när den blivit så fin!

Kommentarer
Postat av: Kornelia

De var jättefint :) Du är verkligen teknisk, i skillnad från mig i alla fall. Haha <33

2009-01-25 @ 13:44:50
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/
Postat av: olivia

din blogg blev jätte fin!

Hälsa Lazze en stor kram/klapp nästa gång du e hos han och hälsa Lisen O Kitty också

2009-01-27 @ 13:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0