Saknar bästa vän!


På bilden, jag och David efter en regnig dag i Visby innerstad.

Jag saknar min David! Blää, jag känner mig beroende av min bästa vän, men det blir lätt så när man är så nära som vi är.

Jaha, så nu sitter jag och tråkar då. Har verkligen ingenting att göra. Läste ju ut "Om jag kunde drömma"  igår, och började på andra boken idag. Men den är fortfarande inte bra efter 100 sidor, bara deprimerande, och det får mig att sakna mina favorit pojkar ännu mer (David såklart och min, vad kan man säga att han är? Kompis? Äsch, jag har faktiskt ingen aning, men saknar dom iallafall! lång parantes det blev nu...). Så jag slutade läsa. Kommer säkert börja igen i brist på annat att göra.
Jag har en hel godispåse som behöver ätas upp, men jag mår illa efter mat och godis, så det kanske inte är en sån bra idé. Mamma kom in i mitt rum förut, och hon stank ostbågar! Och det fick kväljningarna (vet inte hur det stavas) att skuta upp i halsen. Jag tror att jag ska dricka vatten?

Hoppsan, nu blev det ett helt meningslöst inlägg istället för att jag skulle blogga om min bästa vän! Förlåt David!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0