Skolan

Nu sitter jag på spanska lektion och ska egentligen skaffa fram fakta om Guatemala eftersom att arbetet ska lämnas in idag. Men jag orkar verkligen inte. Allt ska vara på spanska, lätt spanska dessutom, så att alla ska kunna förstå. Men man ska skriva om presidenter, odlingar och massa skit som inte går att skriva på lätt spanska! Jag blir galen...
Men eftersom att jag typ är den enda som skriver kan jag faktiskt inte klandra mig själv att vi inte är klara.

Jaja, ni märker kanske att jag inte gillar spanska? I så fall, score!! Om 10 minuter slutar vi och ska gå på lunch, och jag kommer inte hinna klart med arbetet. Det betyder spanska på elevensval imorgon. Fan också, jag som ville läsa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0