Söndag

Idag gick jag upp redan klockan 10 för att jag skulle träffa David och Amanda vid 11. Jag känner mig faktiskt duktig! Jag som brukar sova till typ tolv - halv ett...Segade lite, men cyklade sen ner till Öster för att träffa mina kamrater. Alla var trötta, och vi tog beslutet att vi skulle gå ner på strandprommenaden. Väl framme satte vi oss på ringmuren, snackade och åt upp mitt sista godis som blivit kvar över helgen. När vi blev frusna gick vi och fikade på Bageriet, det var mysigt och vi satt kvar där en lång stund och efter det gick vi upp till Amanda. Klockan halv fyra bytte jag och Amanda om och gick för att möta Johanna, Kornelia och Emma så att vi skulle cykla tillsammans upp till gymnastiken. På gymnastiken hade vi MASSA styrka, och jag får känslan av att jag kommer ha träningsvärk imorgon.

Nåja, nu måste jag plugga spanska och ska hjälpa pappa med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0