The Shining = sämst...

Okej, den som nu sa att "The Shining" var läskig är en lögnhals. Filmen var inte läskig någonstans, det enda läskiga var när Amanda råkade komma åt fjärrkontrollen så att filmen stängdes av...Jaja, det var en mysig kväll iallafall, tack vare sällskapet! Nästa, barnhemmet! Den sägs vara skit läskig, så vi kan ju ge den en chans. Och jag hoppas verkligen att det inte blir som filmerna hittills...usch, lite action tack!!

Mentorsdag imorgon då, börjar halv ett, tjoho! Det betyder att jag inte behöver sätta alarm på mobilen! Ohh god, I love this!

Kommentarer
Postat av: Saga

Haha, det var faktiskt sjukt läskigt när Amanda kom åt knappen! xD Haha, gud vad alla skrek.

En underbar kväll med fina människor :) <3

2009-01-19 @ 20:19:42
URL: http://sagamarkkula.blogspot.com
Postat av: Kornelia

Haha, <3 men jag såg ju inget nästan, för jag trodde att det skulle komma något läskigt hela tiden..men det gjorde det ju inte !! haha. Men det var otroligt mysigt och vi hade kul i alla fall :)

2009-01-20 @ 18:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0