Tråkig dag...

Som ni säkert förstår från övertexten (för så kordade kan ni ju inte vara) så har jag haft en trist dag. Halv sov genom hela skolan, om jag nu inte fortfarande gör det. Dagen började iallafall med att vi skulle ha teori på idrotten, och det var svårt att hålla sig vaken...skolan fortsatte sedan med matte, so, svenska, spanska prov och musikkunskap. Ingen vidare dag med andra ord, men provet verkade gå väldigt bra iallafall! Tur det, första lyckade spanska provet i högstadiet mån tro? Egentligen var det ett geografi prov, men den fulingen Johan smög in massa verb mitt i allt, och där knöglade det till sig för alla.

Nåja, nu ska jag äta en väldigt sen middag och sedan krypa till kojs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0