Trött som vanligt..

Hej på er, hoppas att ni alla mår bra! Själv är jag lika trött som en sengångare, vet i för sig inte om dom är trötta av sig eller om dom bara är sega, men jag är trött iallafall. Har varit en helt okej dag, förutom att iPoden laddade ur på matten då man behöver den som mest...det är typiskt mig! Jag skulle ju ladda den igår, men istället satt jag och fixade min lilla zebra-blogg och det flög helt ut ur mitt huvud. Aja, jag har inte världens bästa minne, det är ett som är säkert!

Idag kom jag på att jag är lite för generös också. Det var ju så att jag hade köpt en påse med Werters Orginal, som är skit goda btw. I en sån påse finns det ju typ 30st kolor. På en halvtimma tömdes den påsen och jag fick typ 4st kolor för mig själv. Jag undrar hur det gick till?

För övrigt saknar jag min David som är hemma i influensa. Du får ta och friskna till snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0