Väntar fortfarande på ett mirakel.

För sex månader och 17 dagar sedan åkte jag för att träffa min kusin på Lidingö. Samma kväll planerade han att dra hem massa kompisar, men bara en kom. Samma kille som jag sedan dess försökt att träffa så ofta jag kan, killen jag blev kär i nästan med en gång. I mer än sex månader har jag varit kär i den killen, och jag har älskat honom i fyra. I sex jävla månader har jag väntat på ett mirakel, bara väntat. Och jag vet att jag borde öppna ögonen efter någon annan, men det finns ingen annan som du. Allt jag tänker på nu förtiden är gångerna jag varit hos dig, när du hållit om mig eller kysst mig.

Men en mening hänger kvar i huvudet mer än någonting annat. En mening som får ett stort hål att slitas upp i bröstet gång på gång. "men för att avsluta det här tråkiga samtalsämnet säger jag... och kanske för sista gången.... Diana Kristhall Lee Martin Jag Älskar Dig... och det kommer jag alltid göra innerst inne....".

Aldrig mer har du sagt det. Du höll vad du lovade.. Men varje gång jag tänker på det försvinner ännu en liten bit av mitt hjärta...du är allt för mig, och jag har aldrig älskat någon som jag älskar dig. Jag vet inte vad jag gör om du försvinner ur mitt liv...


Kommentarer
Postat av: malin

diana du skriver så fint att man får gåshud!!! <3 hoppas miraklet kommer

2009-01-27 @ 18:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0