Almedalen.

Sov längre än planerat idag, och det blåste så mycket utanför att jag trodde mitt fönster som stod på glänt skulle blåsa sönder. Men som ni säkert förstod så gjorde det inte det. Fixade en outfit som jag faktiskt blev riktigt nöjd med! Så för ovanlighetens skull tänker jag lägga ut en såkallad dagens outfit!



Ja, jag ser ju inte sådär superglad ut på bilden, så det behöver man ju inte lägga märket till. I brist på annat att göra drog jag ner till Almedalen och satte mig tillrätta för att läsa min bok, igen. Då kom Marcus helt plöttsligt, det blev en trevlig eftermiddag, eller vad tycker du Marcus?

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jo det tycker jag verkligen :)

Tack för det!

2009-07-11 @ 01:30:48
Postat av: amanda

Hmm.Oversise skjorta,bälte i midjan,jeans shorts, trasiga strumpbyxor. Ja du fick med allt! Suuuupa schnyggt pattin<3

2009-07-11 @ 10:20:17
URL: http://prickigtmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0