Dagarna tu.

Hoppsan! Nu har det inte blivit speciellt uppdaterat på några dagar!

Aja, igår var jag och fikade med David på Hedbergs, vi träffade även Amanda och Sara som suttit uppe hela tiden. Sen gick jag och hälsade på Marcus i domkyrkan en liten stund och efter det bar det av hemåt.


Älskade Hedbergs.
 
Fast hemma fick jag inte vara så länge, för sen kom Amanda och lite senare gick vi ner till piren och träffade Nina, Gustaf, Ville och David. Dom gick efter en stund och jag och Amanda satt kvar och pratade lite allmänt om livet.
 

Jag och Amanda märkte att vi var rätt lika klädda!


 Sen idag åkte jag ut med Amanda till ett kalkbrott i Follingbo. Det var jättevarmt i vattnet, men jag badade inte för jag ville inte riskera att frysa...vi åkte hem till mig och åt lunch och sen bar det av till Almedalen där vi träffade Nina och Sara. Och nu sitter jag här! Tänkte läsa slutet på min bok, och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Det är skönt med en kväll hemma.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0