Händelserik dag!

Idag var jag och fikade med David, på Hedbergs såklart, vart annars liksom? Där satt vi i nästan tre timmar och sedan drog jag vidare till Biskopsgatan där jag träffade Malin och Josefine. Vi hade inte så mycket att göra, det blåste ganska mycket i Visby idag, så vi gick en runda på stan, jag fyndade! Jag är verkligen superglad!

Efter det gick vi och satte oss uppe i en ruin, men när den stände gick vi vidare till Kaffe & Choklad caféet och drack var sin kopp med varm choklad. Sen gick Malin och jag följde med Josefine hem en liten stund. Vi tjuvtittade på tornéspelen och sen åkte jag till Marcus en stund.

Som sagt, en väldigt händelserik dag!

 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0