Harry Potter maraton.

Jag hinner ju inte blogga om rätt dag längre, jag är för seg.

Nåja, gårdagen var faktiskt riktigt trevlig om jag får säga det själv. Jag, Embla och Olivia såg på Harry Potter-filmerna hemma hos Marcus. Jag blev så stressad när jag skulle åka hemifrån, så jag glömde kameran sorgligt nog, men jag tror att ni överlever ändå!

Efter kanske tre filmer blev alla hungriga, så vi beställde pizza som blev hemkörd till dörren och när klockan hunnit bli 03.00 någon gång hade vi kollat igenom alla filmer och det var dagt att pallra sig hemmåt. Eller nästan iallafall. Det hade hunnit bli ganska mörkt ute, så jag sov hos Embla.
Hela natten gick åt till att beundra hennes nya dator och vi somnade inte förrän det hade hunnit bli ljust ute. Men ojj vilken rolig kväll det blev!

    


Kommentarer
Postat av: Embla

Grymt bra dag/kväll/natt tycker jag!! :D <3 vi ses senare gullunge<3

2009-07-09 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0