Lekstund.

När kvällen börjat dra ihop sig lite gick jag ut med Olivia, Josefine och Kornelia. Vi hade jätte mysigt! Åt massa godis, gick runt och tog massor med bilder. Vi träffade även på David, Nina, Gustaf och Ville.
Nu tänker jag förresten tillägga ett "ont" på listan. När jag kom hem till Kornelia råkade jag trampa på hennes spikmatta...det gjorde väldigt ont i fötterna!

När alla drog sig hemmåt träffade jag Marcus utanför Domkyrkan, han höll precis på att stänga, men han ville höra min pianolåt (som jag la ut på bloggen) så han öppnade upp och jag fick spela den för honom på flygeln, hihi. Sen satt vi där en stund och spelade lite piano, MEN!

När vi skulle börja gå hörde vi något som lät. Det lät som att det var någon som sjöng. Så vi satt kvar där och lyssnade, och melodin "sjöngs" om och om igen. Tänk om det är ett spöke som aldrig hittade ljuset och blivit kvar i Domkyrkan och nu går och sjunger sin sång.

Haha, förlåt, men jag tror väldigt mycket på spöken!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0