Pax träning.

Kom precis hem från pax träningen hemma hos Josefine. Är helt slut. Inte för att vi körde så jobbiga saker, men för att jag är superhungrig och typ har ont överallt. Ont i benet för att det knäppte till på något konstigt sätt. Ont i knät, tror jag överansträngt det lite idag. Sen har jag ont i axlarna efter att ha burit min gitarr som väger ton enda hem.

Ja, juste, jag har allmänt ont överallt av min och Kornelias brottningsmatch! Jag tog nämligen hennes sista kex.

Träningen gick väl i allmänhet ganska bra, förutom att vi faktiskt inte kommer någon vart. Vi (okej, jag och Kornelia) är ganska flamsiga...förlåt guys...

 


Jag har saknat dig stört mycket gumman...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0