A great day!

Idag har det varit en lååång dag...jag berättar lite kortfattat och lägger ut massa bilder med jämna mellanrum.

Vid tolv gick jag ner och mötte Marcus vid domkyrkan, då gick vi och halvsov i Almedalen en stund. Vid två ungefär blev vi hungriga, så vi köpte lite mat på McDonalds och gick tillbaka till Almedalen. Sedan kom Olivia med sin gitarr, men då var Marcus tvungen att gå för han skulle kolla på lägenhet. 

  


Sen kom Embla och Rickard förbi och slöt sig till vårat minigäng, efter en liten stund kom Marcus tillbaka och han älskade sin lilla lägenhet. Det var ju bra!
Vi satt där en liten stund till och sen gick vi och köpte glass vid glassbaren hos Mimmi, och sen gick vi ut på en liten stenbro och spelade gitarr och hade det jättemysigt!

   


Sen drog Marcus, IGEN! Och då blev alla hungriga så vi drog upp till McDonalds, INGEN för min del. Sen kom vi på den underbara idén att ha en liten grillkväll på strandpromenaden, så det gjorde vi. Då kom även Freja, vi satt och grillade marsmellows och lyssnade på musik.

  

   


Tillslut var Embla och Freja tvungna att gå, så jag, Mimmi och Rickard gick ut på piren, inte ända ut dock, det var för långt. Vi myste lite med gitarrspel även då och sen gick vi tillbaka in. Nästan inne ramlade ju jag då, klantig som jag är. Men det gick bra! Skrapade upp benet bara.

  



Sen tog kvällen slut! *THE END*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0