Ontontont!

Okej, igår orkade jag verkligen inte blogga. Jag motstod min vilja och tvingade mig själv i säng eftersom att jag visste att jag inte skulle orka upp annars, vilket jag inte gjorde iallafall, men ändå!

Igår hände inte så mycket ändå, vi hade pax träning och sen var jag nere och åt glass på hamnen med Marcus och Erica. det var en mysig kväll. Idag hade vi också pax träning så jag tvingade mig själv att gå upp för att jag skulle komma i tid. Sen halvsov jag mig genom träningen med en värkande nacke och rygg...

Fy. Jag har problem med nacken annars, men det var längesen jag hade såhär ont i ryggen! Tror det var från träningen igår. Några av oss paxare fick nämligen bära en tung och divig jungfru på våra ryggar. Grrr, jag ska inte gå in på detaljer.


Ja, det där är jag alldeles för trött och har alldeles för ont för att kunna göra så... =P


Kommentarer
Postat av: embla

JAG SAKNAR DIG!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33

2009-07-29 @ 14:46:02
Postat av: embla

JAG SAKNAR DIG!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33



krama marcus och erica från mig när du träffar dom nästa gång va!<3

2009-07-29 @ 14:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0