Change.

Jag har faktiskt ingenting att skriva. Jag är blöt, trött och på dåligt humör. Så ideérna ramlar inte direkt in i huvudet idag.

Där emot har jag märkt att jag blivit mycket tröttare på senaste tiden. I sommras till exempel. Då gick man upp straxt efter tolv gick till Barrista och drack en chai latte till frukost, gjorde något ute med kompisarna, kom hem runt elva - halv tolv, satt vid datorn till 4.00, gick och la sig och så började hela proceduren om.
Nu sitter jag uppe till tolv och är så trött att jag tror jag ska somna rakt ner i tangentbordet.

Jag ser en förändring.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej

Jag känner/kände david förut när han bodde i stockholm, och genom hans blogg kom jag till din.. Tyckte inte du om muse? De ska nämligen komma till stockholm i höst! Jag tror det finns biljetter kvar :) Ville bara tipsa.. Hej då :)ha det bra.. (jag gillar din blogg, du skriver bra!)

2009-06-08 @ 19:08:38
URL: http://emeliesjunnesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

synd bara att elaka barista kände sig tvungna att stänga igen!

2009-06-08 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0