Cykeltur.

Idag började  inte konfan förrän klockan 14.00, så jag och Josefine steg upp vid lite innan halv tolv. Det är lite chockerande att jag vaknade före henne idag! Iallafall, vi åt lunch på McDonalds, och sen bar det av mot Terra Nova kyrkan. Där hade vi en morgonbön och sen cyklade vi iväg till ett kalkbrott där vi badade. Det var jätteskönt i vattnet!

Efter badet cyklade vi vidare till västerhejdekyrka där vi hade en liten samling. Och tillslut började vi cykla mot Axelsro där vi hade dagens mål. Vi grillade och hade en femkamp och hade verkligen en skit mysig dag.

 
 
 
 

Imorgon är det sista konfadagen innan Öland, och fy tusan va jag längrat dit!
Men imorgon blir jag också dumpad av min fina roomie...det kan man inte direkt hissa! :(


Kommentarer
Postat av: Marcus

Det va ju en härlig bild på mig :-)

2009-06-29 @ 01:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0