Dålig dag...

Gud jag har haft fullt upp idag...skolan började med betygsamtal i hemkunskap. Kan ni gissa vad jag fick? Ännu ett jävla starkt VG. Jag som verkligen presterade för att uppnå ett bra slutbetyg!
På idrotten spelade vi fotboll med några uppkäftigt skitungar. Femmor dessutom. Asså, dom var så dryga! Det borde vara olagligt för småglin att vara så uppkäftiga/dryga. Och speciellt om man lägger till en fånig fjortisfrilla, det borde vara dödsstraff...

Sen efter skolan åt jag glass med några vänner, och fick stressa mig upp til körkorts lektionen jag hade. Fick reda på att jag har uppkörning på onsdag klockan 18.15 (kan snälla någon påminna mig om det förresten?!). Den håller egentligen på i två och en halv timme, men jag var tvungen att sluta trekvart tidigare för att sedan stressa upp till konfirmationen med Josefine. Sen när vi skulle hem igen började det att regna. Och att jag bara sovit två timmar i natt gör ju inte det hela bättre.

Nej, det har inte varit min dag idag...


Kände bara för att lägga in den här bilden. David Lindvall, du är en suverän bästa kompis. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0